środa, 14 sierpnia 2013

The Neighbourhood "I Love You" - recenzja

Patryk : The Neighbourhood to młody zespół,powstali w 2011 roku,mają na koncie 2 EP-ki oraz debiutancki album. Przez pewien czas nie mogłem się przekonać do ich muzyki, kręciłem nosem, po prostu nie pasowała mi ta muzyka.Dopiero gdy usłyszałem ich w radio sięgnąłem po album debiutancki. Jaki on jest? Przekonajcie się sami czytając recenzję.



Tracklista :
1. How
2. Afraid
3. Everybody's Watching Me (Uh Oh)
4. Sweater Weather
5. Let It Go
6. Alleyways
7. W.D.Y.W.F.M?
8. Flawless
9. Female Robbery
10. Staying Up
11. Float

Zdaniem KUBARCA99 : 8\10
 Ta płyta to naprawdę niezły debiut. Ale nie jest to też płyta powalająca na kolana, a przynajmniej mnie nie powaliła. Twierdzę, że jest to dość ciekawe granie, które smutnymi wieczorami można sobie puścić, aby umilić sobie czas. O właśnie! Bardzo mi do tej płyty pasuje wyrażenie "umilacz czasu". Co do utworów mam trzech faworytów. Pierwszym z nich jest trzeci kawałek z "I Love You" czyli "Everybody's Watching Me (Uh Oh)". Lekki z przyjemnym głosem wokalisty i przyjemną dla ucha gitarą. Następnym jest oczywiście singlowy "Let It Go". Ta piosenka podoba mi się głównie ze względu na utrzymywany klimat i tempo. Natomiast trzeci to "Alleyways". Nieco bardziej gitarowy utwór i na pewno szybszy. Jego styl bardzo przypadł mi do gustu i właśnie dlatego podoba mi się ten utwór. Z reszty kawałki z początku czyli "How"; "Afraid" czy Sweater Weather" nieco się wyróżniają i są lepsze od utworów 7-11, lecz tak naprawdę nie zrobiło na mnie nieprawdopodobnego wrażenia. Znajdują się na mojej liście zatytułowanej "można posłuchać". Może dlatego, że każdy kawałek ma bardzo podobny motyw. Ja natomiast lubię gdy na płycie wszystko się  zmienia. Tego mi na "I Love You" brakuje. Co nie oznacza, że do kilku z tych kawałków nie będę wracał. Na pewno do moich trzech faworytów powrócę i ich posłucham. Może odrabiając "homeworki" po nocach w czasie roku szkolnego :)

ODSŁUCH : "Everybody's Watching Me (Uh Oh)"



Zdaniem Patryka : 9/10 Powiało chłodem, bo oto w moje ręce wpadła debiutancka płyta The Neighbourhood. Przez długi czas żadna płyta nie wywarła na mnie tak pozytywnego wrażenia jak I Love You. Niech nie zwiedzie was tytuł płyty,bo ona nie jest o milości. Na płycie znajduje się 11 utworów utrzymanych w indie pop,alternatywy i troche indie rocka.How to kawałek od ktorego wieje chłodem oraz jest podniosły. Podoba mi sie kawałek noszący tytuł Afraid, podoba mi sie w tym kawałku perkusyjny loop jak dla mnie rewelacja.Everybody's Watching Me (Uh Oh) to bardzo przyjemny dla ucha kawałek,który jak już wpadnie w słuch to długo potem nie mozna o nim zapomniec,wokal wokalisty bardzo przyjemny. Sweater Weather to 2 moj fawortyt, jesli chodzi o przebojowe kawałki.Gitara która brzmi folkowo dodaje troche smaczku temu kawałkowi. Let It Go czyli kolejny przebojowy kawałek,który szturmuje radio. Teledysk do tego kawałka jest przepełniony gniewem i bólem,trzeba zauwazyc ze teledyski zespołu są czarno białe może i lepiej że nie są kolorowe,bo by wtedy nie odawały klimatu utworów. Alleyways tez mnie urzekł,gitara która razem brzmi z basem wypada rewelacyjnie,to mi się najbardziej podoba w tym kawałku. W.D.Y.W.F.M.?" (What Do You Want From Me?) kawałek powolny,melancholijny,nie przykuł mojej uwagi. Flawless utwor tez jakoś do mnie nie przemówił troche taki usypiacz,idealnie sie nadaje do snu. Female Robbery na początku słyszymy w tyle jakby krzyki po czym za chwile słyszymy wokalistę,wokal nie jest drażniący i tak kobiecy jak w refrenie Flawless. Staying Up jest idealna do słuchania przy padającym deszczu,we wprowadzeniu slyszymy grzmoty i tak jakby padal deszcz. Float jest idealnym kawałkiem,który zamyka płytę. I Love jest bardzo udanym debiutem,brzmienie płyty nie każdemu może przypaść do gustu,na pewno to nie jest płyta do słuchania w słoneczne dni,bardziej do jesiennych wieczorów lub też deszczowej pogody. Dlaczego dałem tylko ocene 9,ponieważ W.D.Y.W.F.M.?" (What Do You Want From Me?) nie spodobał mi się,jak dla mnie tego kawałek może nie instnieć. Jesli ktos szuka muzyki bardzo dobrej muzyki powinien sięgnąć po tę płytę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz